28 лютого 2011 р.

Регіональні акценти січня і лютого

Здається рік лише почався, а пройшло вже 2 місяці і на дворі весна! Час летить швидко, особливо якщо у вас багато справ.

Саме для тих, у кого багато справ, пропоную коротке резюме Акцентів за січень-лютий 2011 року. Якщо буде бажання і час - читайте повні версії постів за посиланнями.

Рік я розпочала із оригінального на думку багатьох посту про Тренди 2011. Оригінальний він тому, що запропоновані тренди не є вузькоспеціалізованими, а такими, що визначають глобальний рух речей, а з ним і розвиток дуржав, регіонів і міст. Поки що мені здається я була досить акуратною у своїх прогнозах - світ продовжує дивувати і надихати, а Українська влада - розчаровувати і виводити із себе.

У лютому я вирішила нарешті зайнятися оглядом цікавих книжок та публікацій і почала цю нову сторінку із дуже стислого огляду бестселера Томаса Фрідмана "Плаский світ" (до речі, минулого року я писала про особливості фактору локації в епоху плаского світу). Планую книжкове рев'ю хоча б раз на місяць - так що слідкуйте і коментуйте.

Світ продовжує вражати не лише жасміновими революціями, але й підходом до визначення інноваційності держави, і дискусіями навколо питання обмеження зростання міст.

До свіжих українських розчарувань я відношу підхід до такої модної нині адміністративної реформи, до інноваційного розвитку, а також загальну тенденцію до переорієнтації врядування на закриту коррупційну систему, яка працює задля власних інтересів і мало цікавиться проблемами громадян, яких по суті має обслуговувати. Централізація влади продовжує зростати - наприклад через запропоновані зміни до управління земельними ресурсами на місцях. Хоча є і позитивні зрушення - Президент нещодавно озвучив бажання нарешті створити Державний Фонд регіонального розвитку України, який би фінансував цільові програми розвитку міст і регіонів. Практичні наслідки цього доброго наміру ще попереду.

Я продовжую цікавитися метрополіями, містами та їх інноваційним потенціалом. Зокрема мою цікавість привернули нові проекти створення мега-метрополій у світі, місто Більбао і одноіменний ефект, співіснування бізнесу та життя у місті та вплив бренду на підвищення конкурентоспроможності міста.

Ну і як завжди я продовжую розказувати вам про новини з-за кордону: цікаві заходи, публікації у сфері урбаністики, регіональної політики ЄС, про міжнародні асоціації у сфері місцевого розвитку і регіональної політики, про цікаві тижневі знахідки.

До речі, попередні стислі огляди Акцентів можна прочитати за посиланням підсумки у правій колонці блогу.

Ну а наскільки це все цікаво вирішувати вам. І бажано дати мені знати - через коментарі і реакції на FB, Twitter та LinkedIn :-)

Немає коментарів:

Дописати коментар