Останнім часом Economist та Economist Intelligence Unit (EIU) публікують багато цікавих речей щодо розвитку міст та їх майбутнього. У мережі жваво обговорюються різні концепції майбутнього розвитку міст - від "розумних" міських мереж до екологічно нейтральних "полісів" та нових "перлин у пустелі", що виникли в результаті широкомасштабних культурних, освітніх, наукових та спортивних інвестицій. І всюди як ніколи ключовими словами є якість життя та економічний розвиток.
Останній цікавий звіт від EIU, що був підготовлений за фінансової підтримки Philips - "Liveanomics: Urban liveability and economic growth". У звіті досліджуються зв'язки між містом і бізнесом. Опитування майже шести сотень експертів у сфері урбаністики та представників бізнесу окреслили першочергові вимоги до міста, яке хоче залучити солідні фінансові ресурси, талановиті кадри та високотехнологічні компанії на довготерміновій основі
Бізнесмени передусім хочуть жити і працювати у місті із великим пулом талантів - людей із високим рівнем освіти та унікальними навичками. Вони також хочуть жити у місті із високою якістю життя. А це ціла система - від пристойного фонду житла і розвиненої транспортної системи до якісної освіти, медицини та відчуття безпеки. Плюс має бути присутня розвинена культурна, спортивна та розважальна інфраструктура.
Буде пристойне середовище для життя та роботи - будуть інвестиції, високі технології та літаки повні висококласних професіоналів.
І ще одна річ, остання але важлива. Три чверті експертів зазначили, що місто повинно мати власний автентичний імідж. Тобто силу бренду, як завжди, не варто недооцінювати. А зважаючи на те, що нині половина населення землі проживає у містах (а через 30 років - буде дві третини) і кількість "десятників" стрімко зростає, українським містам слід серйозно замислитись над своїм іміджем та інвестувати значні кошти та зусилля у сфери, які визначають високу якість життя. Інакше не бачити нам ні інвестицій, ні світових брендів у якості роботодавців талановитих українців.
Немає коментарів:
Дописати коментар