21 лютого 2011 р.

Мої новини тижня

Повертаюся до традиції писати про цікаві новини у сфері моїх (сподіваюся і ваших також) інтересів.

На дворі весна (англійська) і голова іде обертом від нових ідей та проектів. Тому блукаючи нетом я виявила існування Національної мережі трансферту технологій при Міністерстві освіти та науки. Як людина, яка регулярно пише і читає про проблеми інноваційної складової економічного і соціального розвитку в Україні, я вже стомилася констатувати факт відсутності необхідної інфраструктури для коммерціалізації наукових розробок та скорочення дистанції між ідеєю та її практичним втіленням. Можливо тепер слід уважніше ставитися до наявної інфраструктури. Треба більше дізнатися про КПД цієї мережі. Буду слідкувати і ділитися з вами новинами по мірі їх виникнення.

Одночасно заглиблюючись у тему я також дізналася про існування Асоціації технологічних менеджерів і брокерів України - громадської організації, що об'єднує експертів та експертні організації, що працюють у сфері технологічного трансферту та створення інноваційної інфраструктури. Ця професія до речі знаходиться у моємо невеликому такому списочку "професій якими б я зайнялася у цьому житті якби не була так зайнята своєю роботою":-) До речі, Асоціація 10 березня організує у Києві конференцію з цікавою темою "Розвиток технологічної інфраструктури в Україні".

Останні пару тижнів я перебуваю у стані "внутрішнього обговорення" нового дослідження про стан розвитку Києва у (після)кризовий період. І дуже вже мені кортить вставити якісь прикольні ілюстрації, щоб фактаж був не таблично-діаграмним, а якимсь більш привабливим і динамічним. Звичайно мене мучать лаври Gapminder і я все думала, де б надибати на їх технологію у відкритому неті. І ось пару днів знайшла такий варіант і очам не повірила. Виявляєтья Google пару років тому викупив технологію софта у Gapminder і тепер нею може скористатися кожен у "експериментальній" лабораторії Google Public Data Explorer. Вгадайте, чим я буду займатися наступні пару тижнів?

А ще знайшла ось такий цікавий ресурс для нетворкінгу дослідників - Українські науковці у світі. Треба буде придивитися.

Ось такі мої новини.

Немає коментарів:

Дописати коментар