17 листопада 2010 р.

Наступна міжнародна конференція Асоціації Регіональних Досліджень

У квітні 2011 року відбудеться чергова міжнародна конференція Асоціації Регіональних Досліджень (Regional Studies Association - RSA) у місті Ньюкасл, Велика Британія. Щоби мати уяву про захід ви можете почитати про цьогорічну конференцію в Угорщині у моїх попередніх постах тут і тут.

Реєстрація та подання тез на конференцію - до 31 січня 2011, також до цієї дати діятиме дисконтний тариф на участь. За цим посиланням можна знайти постер, а тут ви знайдете детальну фінансову інформацію.

Я збираюся бути у Ньюкаслі (одне з моїх улюблених міст!) і разом із колегами з Варшавського університету планую організувати окрему сесію про вплив кризи на столичні міста. Якщо ви займаєтесь дослідженнями або практичними проектами у цій сфері і хочете презентувати їх результати міжнародній аудиторії (англійською мовою) - пишіть мені на omrinska@gmail.com.

І ще раз хочу нагадати, що я є одним з двох представників RSA в Україні. Якщо ви зацікавлені приєднатися до Асоціації та стати членом однієї з найбільших у світі мереж  експертів у сфері місцевого і регіонального розвитку - пишіть мені (дивись адресу вище). Я також буду рада відповісти на ваші запитання щодо діяльності RSA та про те, як вона може стати корисною у вашому професійному житті.

До зустрічі

Немає коментарів:

Дописати коментар