9 листопада 2010 р.

І знову про майбутнє міст, і трохи про минуле:-)

Мене останнім часом накрила "урбаністична хвиля": мене як магнітом тягне до різних новин і досліджень про майбутнє і минуле міст. Хоча я вирішила, що найближчим часом мій фокус переключиться і на сільську місцевість, де можливостей для інновацій непочатий край!

Якщо говорити про майбутнє міст, то звичайно нещодавні дискусії про майбутнє Києва лише стимулюють пошуки досвіду і новин про те, що відбувається в інших країнах. Гарну збірку статей про майбутнє міст порівняно нещодавно опублікували у Financial Times, а ось останній Economist опублікував розгорнутий аналіз Smart systems, в тому числі міських. Це примушує серйозно замислитись над нашим урбан-українським майбутнім. А якщо у вас є велике бажання прийняти участь у дискусії щодо майбутнього міст із світлими головами із різних куточків світу, а також якщо у вас є ще більша сума грошей, то ви можете прийняти участь у конференції в Лондоні 'The Future of Cities 2011', що обговорюватиме різноманітні аспекти розвитку міст - від врядування і планування до фінансового сектору та інфраструктури. Захід проводить Chatham House з 28 лютого по 1 березня 2011.

А тепер трохи про минуле. Сьогодні я почала читати книгу засновника урбаністичної школи, що пропагувала створення нових "міст-садів" як протидію зростаючій концентрації населення у центрах великих міст та погіршенню умов їх проживання. Книгу Ебенезера Ховарда "Міста-сади завтрашнього дня" (1902) я позичила у місцевій бібліотеці, яка у свою чергу знаходиться у другому місті-саді Британії, що був побудований за планами Ховарда і де він провів останні роки свого життя. Я все ще ніяк не можу повірити своєму урбаністичному щастю - я тут зараз живу!

Книга дійсно захоплює і я скоро планую написати ревью. І взагалі я збираюся розширити ресурси блогу і почати більш систематичний огляд профлітератури у сфері регіонального і місцевого розвитку - не лише книжок, але й статей та аналітичних звітів. Якщо у вас є бажання написати щось про останню (або улюблену) книгу або у вас є власна публікація для реценції - пишіть і я буду рада опублікувати це на блозі.

До зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар