28 листопада 2010 р.

Мої новини цього тижня

Як можна побачити із тематики останніх постів, цього тижня мене захопила антиКАТівська революція, і тому левову частку моїх новин і читання склали публікації на цю тему. Однак я не буду про них писати - купа інформації в неті і без мене:-) Лише скажу, що мене у цій ситуації передусім цікавлять аспекти врядування та самоорганізації, як ознаки розвитку соціального капіталу в Україні.

Трохи про Київ

Громадяни Києва беруть владу у свої руки не лише у питаннях бренду, але й у питаннях транспортного планування - на вихідних відбулося тестування моделі нової Шулявської розв'язки, запропонованої незалежною групою архітекторів. Виглядає супер, обгрунтування дуже професійне. Як для людини, яка мешкає за рогом від Шулявки, це життєво необхідна річ!

Тим часом формальна влада продовжує кроїти Київ на свій розмір. Президент продовжив будівництво владної вертикалі у Києві і цього тижня місто отримало нових призначенців, 10-х голів райдержадміністрацій. Двом вдалося утриматися - моя рідна Солом'янка продовжуватиме жити із безсмертним Іваном Сидоровим - дивом київського політландшафту протягом останніх 30-ти років. Цікаво, чи колись кияни постануть проти звертання самоврядування у Києві і візьмуть владу у свої руки?

Трохи про інноваційні штуки.

Для себе я відкрила, що у Києві теж є TED і сподіваюся, що колись мій графік дозволить потрапити на один із заходів. Найближча трансляція - 7-8 грудня.

Тим часом журнал Time опублікував 50 найкращих винаходів 2010 року - прикольно. Як і очікувалося, у лідерах iPad. Чекаю коли він стане доступнішим:-)

Також я прочитала цікаву статтю про те, чому в Ізраїлі, одній із найбільш інноваційних країн світу, неможливо виникнення Силіконової долини. Аргументи видаються дуже доречними і для українських реалій...

Також для всіх тих, хто плекає надію колись написати книгу (наприклад я!), з'явився супер легкий спосіб її публікації на батьківщині - через Інтернет. Prostobook допоможе вам із процесом за розумну плату. Тепер головне ідея і час на написання...

А в Англію прийшла зима - мою улюблену північ замело снігами, а під Лондоном просто дуже холодно і зранку все біле від інею. Через тиждень маю надію насолоджуватися київським снігом і морозом:-)

Немає коментарів:

Дописати коментар