15 листопада 2010 р.

Мої новини тижня

Привіт всім,

Коротко про цікаві речі, які я прочитала чи побачила минулого тижня і які можливо сподобаються і вам.

Спочатку про Київ. Нарешті очевидне стало офіційним і ми сьогодні отримали офіційну позицію Прем'єр міністра щодо того, хто реально управляє Києвом. Не те що б нас це дуже здивувало, однак тепер нарешті політичний ландшафт "устаканився" і нам, мешканцям Києва, можна вирішити що робити (або ні) із цим парадоксом під назвою "Київський аншлюс". Ситуація стає ще пікантнішою, коли додати до цього парадоксу останні наміри Президента затверджувати генплан столиці, а отже контролювати всі біль-менш значні зміни на карті Києва. І навряд чи все це робиться "не корысти ради"...

Депресивність політичної ситуації у Києві привела мене до зовсім іншого прикладу депресивності - вчора я послухала одну з новинок TEDу - Емілі Піллотон з США розповідала про свій досвід боротьби із депресивністю у найбіднішому сільському графстві найбагатшої країни світу. Боротьба є незвичною, адже зброя - це сучасний дизайн та партисипативна архітектура. Якщо у вас є 15 хвилин обов'язково послухайте цю чудову історію, яка у процесі творення і яка дуже нагадує українські реалії (у Емілі дуже чітка дикція!).

Також цього тижня я дізналася (трохи із запізненням) що з 1 листопада в Україні вступив у силу Закон "Про державно-приватне партнерство", що насправді є довгоочікуваною подією. Є надія що ці зміни відкриють нові можливості для масштабних інвестиційних проектів в Україні, і не лише Єврокубків та Олімпіад.

Цього тижня країна активно обговорювала проблеми національного брендингу у зв'язку із випуском відеоролика про Україну до Євро-2012. Деяким подобається, деяким ні. На мій смак занадто багато минулого і замало майбутнього. Однак якщо "сонечко" стимулюватиме дійсно серйозні дискусії навколо бренду України, то йому за це лише велике дякую. До речі про брендинг, окрім "ендогенного підходу" який сповідує "Бренд города - дело горожан" і стимулює дискусії на мікро-рівні, цього тижня я знайшла інший, більш "екзогенний" ресурс, який займається брендом на  макро-рівні - для Олімпіад і не лише. Хто цікавиться - заходьте сюди.

А в США з'явився новий модний локаційний фактор - наближеність вашого офісу до офісу компанії Twitter. Чимала кількість стартапів у сфері надання віртуальних послуг як мухи на мед злітаються у приміщення де два поверхи займають командори супер-мікроблогу. І це ще раз доводить, що відстань важлива, навіть у часи надшвидкістного інтернету:-) До речі, ви можете слідкувати за новинами на Акцентах через Twitter (@omrinska).

Па

Немає коментарів:

Дописати коментар