28 березня 2011 р.

Мої новини тижня

Мій минулий тиждень був в основному наповнений стретегічним плануванням регіонального розвитку в ЄС - готувала аналітичну записку. Також він був переповнений британськими новинами - річний бюджет, партійні конференції, масові протести проти скорочень публічних послуг, подорожчання бензину і т.д.

Серед цих новин була й одна дуже цікава професійна - реанімація підприємницьких зон, про які я так обережно писала у своєму дисері:-) Консервативно-ліберальна коаліція повертається до консервативних інструментів 80-х років для того, щоб оживити ледь жевріюче економічне зростання у Британії у 2011 році. Вперед, у минуле! Деталі і порівняння з українськими ВЕЗ і ТПР читайте у моєму найближчому пості.

Цікава нова публікація від Google. Технологічний гігант вирішив долучитися до глибинної аналітичної тусовки і випустив перший номер періодичного журналу Think Quarterly. Він присвячений статистиці і даним - а куди без них? Є там і інтерв'ю з Хансом Рослінгом - а куди без нього? Дуже багато цікавого - дуже рекомендую.

Дізналася що Тім Харфорд написав нову книгу - Adapt (Адаптуйся). Мені дуже подобаються його статті і аналітика, він мій фаворит у Twitter:-) Отож цікаво буде почитати. Має з'явитися на полицях у червні. Ось і ще один кандидат на рев'ю!

А ще знайшла пару ресурсів які можуть бути цікавими для молодих дослідників і експертів - з грантами, стипендіями, конкурсами і т.д. Читайте Громадський простір а також Unistudy.

Немає коментарів:

Дописати коментар