31 жовтня 2010 р.

Акценти жовтня

Цього місяця акцентів було не так багато як би того хотілося, але сподіваюся якість компенсувала кількість. У моє життя повернулись відрядження (уривчасто) та досить ризиковані дедлайни по кількох проектах (континуально). Зараз спільно з польськими друзями ми працюємо над підготовкою заявки до Regional Studies Association  щодо створення дослідницької мережі, яка займатиметься питаннями впливу глобальної кризи на столиці Європи (і не лише). Плануємо семінари у Варшаві, Києві, Ньюкаслі і можливо Берліні. Якщо вас цікавить ця тема і ви хочете прийняти участь у мережі пишіть мені або залишайте коментарі.  Плюс до всього цього мене накрила хвиля нової інформації, яку я все ще перетравлюю і скоро перероблю на нові акценти. Ось так коротко про відмазки:-)

Цього місяця мене цікавили різні аспекти економічної кризи - як вона впливає на політику та суспільні явища у країнах Європи. Зокрема я спостерігала за дискусіями навколо бюджету регіональної політики ЄС, який скоріш за все може бути урізаним у наступну семирічку; за реформами фіскальної політики та публічних послуг Великої Британії, яка ступила на шлях грандіозних фінансових заощаджень - найбільших у післявоєнний період - із порівняно спокійною реакцією профспілок (на відміну від Франції!); а також за трендами розвитку управлінської та суспільної системи у Європі у післякризовий період.

Також я заглибилась в одне із моїх улюблених питань - роль простору в економічному розвитку та суспільному прогресі, на що мене надихнули звіт Світового Банку та декілька цікавих статей про вплив фактору локації на креативність у різних сферах. Нові ідеї та креативність стали темою моїх тижневих новин, перший випуск яких можна прочитати тут.

Я давно заглядалась на тему просторового брендингу - наскільки імідж може претендувати на повноцінний статус фактору розвитку території. І хоча ця сфера стає більш активною і в Україні, я маю надію що мій інтерес колись переросте і у практичні справи:-)

Ну і як завжди я писала про міста України, бо про це неможливо не писати.

І ще одне - у мене з'явився постійний "коментатор" із дуже цікавими ідеями. І хоча мій блог поки що не може похвалитися дикою інтерактивністю (ви все ще можете слідкувати за новинами у Twitter через @omrinska або підписатися на RSS чи Buzz) і мене можуть потенційно звинуватити у непотизмі, я хочу подякувати моїй подрузі Зоряні, що живе за тисячі кілометрів але ніби по сусідству:-) Маю надію, що список тих, кому я захочу подякувати, буде постійно розширюватися!

Немає коментарів:

Дописати коментар