23 жовтня 2010 р.

Мої новини тижня

Кожен день дізнаєшся щось нове: щось цікаве, а щось ні, щось відлітає у простір, щось осідає у пам'яті, щось пізніше випливе у написаному, а щось ні. Я вирішила занотувати речі, які мене особливо вразили або порадували за останні сім днів. Самі вирішуйте чи це цікаво і корисно:-)

Я може бути останньою людиною, яка дізналася про TED (Technology, Entertainment, Design), а може ні. Я просто у захваті від різноманітних тем їх talks. Великі мислителі і "вершителі" сьогодення діляться абсолютно безкоштовно своїми ідеями та планами у рамках скромних 18-ти хвилин. Кожного тижня на сайті з'являються нові промови, яких вже більше семи сотень.

Інше моє технологічне відкриття цього тижня  - Gapminder - статистичний рай для фанатів і любителів, організація яка називає себе fact tank на відміну від таких звичних "think tank" та "do tank". Вони роблять фантастичні візуалізації глобальних та національних соціально-економічних трендів за останні пару століть. Моя улюблена на сьогоднішній день - демографічні тренди, пояснені за допомогою коробок Ikea:-) Знову ж таки, презентована на одній із конференцій TED.

Креативність - моя тема цього тижня. Тому я заглибилась у досвід проекту British Council Creative Cities про який я чула раніше, але ніколи детально не вивчала. Кількість і якість учасників проекту зростає - останні новини креативного урбаністичного планування із Москви. А якщо хтось хоче дізнатися про те, чим живе Москва, є ще одне відкриття тижня - онлайн видання The Village. Там можна дізнатися про всяку всячину - від ресторанів і квартир, до планів нового мера щодо "електронної мерії". До речі, мера у Москві не вибирають, а призначають. Судячи з усього це стає модно і у нас - реального мера Києва пана Попова ніхто не обирав, поки що...

А ще приємно, коли думки ідуть паралельно із думками колег і друзів. Останній продукт від Fisco ID щодо кризи державного управління у контексті економічної кризи у багато чому перекликається із моїм аналізом економічних та інституціональних викликів трансформаційних процесів в Україні для Світового Банку, який я сподіваюся буде скоро опубліковано.

Ось такий був тиждень. Попереду новий і ще цікавіший.

Немає коментарів:

Дописати коментар