5 червня 2010 р.

Стан Американських метрополій - цікавий звіт

Час від часу я читаю дослідження Інституту Брукінгса щодо стану розвитку американських метрополій та штатів (хоча США не мій "коник" і я маю досить обмежені знання регіональної політики за межами Європи - треба виправитись!). Інститут Брукінгса, один із найбільш відомих аналітичних центрів США, має окрему дослідницьку програму присвячену метрополіям. В її рамках проводиться систематичний аналіз соціально-економічного розвитку 100 найбільших метрополій США.

Хочу звернути вашу увагу на нещодавній звіт "Стан метрополій Америки". Окрім самого тексту на сайті представлена ціла серія інтерактивних мап, що ілюструють демографічні та соціальні зміни у 100 метрополіях протягом останніх десяти років. Дослідження цікаве ще й тим, що воно підготовлено напередодні запланованого на 2010 рік загальнонаціонального перепису населення США і намагається "передбачити" зміни у суспільстві, що мають зафіксувати офіційні цифри.

Один із висновків, що найбільш мене зацікавив - це демографічні зміни пов'язані із досить динамічним старінням населення метрополій, оскільки "бебі-бумери" досягають пенсійного віку, а молоде покоління не таке чисельне, не таке освічене і не таке економічно активне. Це співзвучно із головною лінією книги про демографічні та пов'язані з ними економічні зміни в британському суспільстві, яку я зараз читаю - Pinch by David Willets. Рекомендую!

Немає коментарів:

Дописати коментар