23 травня 2011 р.

Мої новини тижня

Минулого тижня я дізналя що:

Австралійським науковцям і експертам певно набридло читати науково необґрунтовану фігню в інтернеті і вони вирішили створити власний експертний сайт новин. Свіжа ідея - науковці та експерти публікують якісні аналітичні матеріали на актуальні теми сьогодення, які можна почитати тут.  Цікаво, може колись й українським експертам набридне пофігізм наших медіа і вони візьмуться до справи?

ООН пішов стежиною візуалізації даних і використовує Google Data Explorer для публікації даних по індексу людського розвитку (Human Development Index, HDI). Ось тут можна подивитись динамічні графи (до речі, підготовка моїх власних діаграм за допомогою цього пакету забирає більше часу ніж я очікувала, хоча я звичайно не технічний геній!)


Любителям кластерів присвячується! Знайшла чудову схему туристичного кластеру Болеарських островів. Якби і у нас із такою фантазією та практичністю підходили до створення та схематизації кластерів. Однак у нас і справжніх кластерів обмаль - раз, два, підкажіть більше...

А всім фанатам дизайну, архітектури, міського планування, урбаністичних ландшафтів, економіки, політики, екології та естетики міста пропоную стежити за розвитком справ в Інституті медіа, архітектури і дизайну Стрілка (Москва). Якби мені було десь так на років 10 менше, то точно б подалася на одну із їхніх навчальних програм!

Немає коментарів:

Дописати коментар